[openstandaarden] Wetsvoorstel 1022

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Aug 9 17:44:08 CEST 2002

Wetsvoorstel 1022 werd ingedient op 18 oktober 2000, dat is binnenkort 2
jaar geleden.  Misschien moeten we er eens over nadenken of we niet iets
'speciaals' moeten doen om onze politici wat op te jagen?

We zouden bijvoorbeeld ter gelegenheid daar van onze eerste persmededeling
kunnen rondsturen, waarin we zeggen dat de politici blijkbaar niet echt
wakker liggen van de communicatie met de burger, aangezien ze dat voorstel
daar 2 jaar laten liggen, en dat we mede daarom een vzw hebben opgericht.

Daarnaast zouden we rond die dag allemaal eens een paar mailtjes kunnen
sturen naar politici uit onze streek, waarin we hen vragen dat
wetsvoorstel te steunen en zo rap mogelijk goed te keuren.  Geen enkele
partij kan hier tegen zijn (ik heb vroeger hierover al eens rondgemaild,
en heb alleen positieve reacties gekregen), maar anderzijds denk ik niet
dat de politici hiervan wakker liggen, tenzij wij hen duidelijk maken dat
daar er wel degelijk mensen in geintereseerd zijn.

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.