[openstandaarden] Jabber: het enige open IM systeem

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Sun Aug 11 20:02:12 CEST 2002

Mattias Campe heeft geschreven:
> Hoi,
>
> ik heb me eens beziggehouden met het schrijven van een tekst over
> Jabber. Ik heb dit ook al eens gepost om bcol, dus waarschijnlijk dat
> velen er al van gehoord hebben (of ze hem ook effectief gelezen hebben
> weet ik niet). Let op, verwacht verre van een <?php
> include('jabber.inc')?> (maar misschien dat een link er wel nog net
> doorkan ;)) Deze tekst was immers niet geschreven voor
> openstandaarden.be, en mocht ik hem schrijven voor openstandaarden.be,
> dan is de kans te groot dat hij te sec zou overkomen waardoor vele
> [...]
[...]

Voor de duidelijkheid, dat van dat "sec overkomen", beschouw dat wel
niet als een belediging voor OSB, maar de tekst die ik geschreven heb
kun je bv. moeilijk voorleggen aan een bedrijf, zo bedoelde ik het...
Maar hij schijnt ("van horen zeggen") wel makkelijk te lezen door de
"gewone" gebruiker, zelfs door 15-jarigen (dat laatste wel maar uit een
steekproef van zo'n 3 personen... :( )

mattias