[openstandaarden] VLACO vs openstandaarden.be

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Mon Aug 12 09:03:50 CEST 2002

On Sun, 11 Aug 2002, Wouter Verhelst wrote:

> Daar heb je een punt. Maar ik kan me niet direct voorstellen dat zij
> toevallig wél de persoon hebben die op dat vlak slimmer is geweest dan
> ieder ander mens uit de geschiedenis.

Dat `ze slimmer zijn dan ieder anders mens uit de geschiedenis' niet
noodzakelijk (`we all stand on the shoulders of giants', van wie kwam dat
weer?).

Maar er wordt wel algemeen aangenomen dat de NSA al veel langer op de hoogte
was van het begrip `public/private key pair' dan de `publieke' wetenschap.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds