[openstandaarden] Jabber: het enige open IM systeem

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 12 12:02:44 CEST 2002

> Als ik de vorige discussie een beetje gevolgd heb, mag (moet) OSB alle
> argumenten geven voor en tegen alle alternatieven, en evt. een
> voorkeur tonen, die natuurlijk volledig gebaseerd is op die
> argumenten...  (of zoiets :)

Ik ben in eerste instantie nog steeds tegen het geven van voorkeuren!!

IM is 'the next hot thing' in de corporate wereld! Platform
onafhankelijkheid is daarbij heel belangrijk. MS staat op dat gebeied
slecht en verliest klanten. IBM ligt op de loer om die klanten in te
pikken (sametime).

Dus zoals altijd: 'show me the money', en MS heeft het gezien.

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )