[openstandaarden] VLACO vs openstandaarden.be

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Mon Aug 12 07:07:01 CEST 2002

At 2002-08-11 23:12, you wrote:

>Goh. Als het 'algoritme' dat door een Griekse filosoof uitgevonden is, na
>weet-ik-veel hoeveel eeuwen nog steeds het meest efficiënte systeem is om
>te ontbinden in factoren, dan denk ik dat je vrij zeker kunt zijn dat dat
>niet mogelijk is om het beter te doen.

In de jaren 80 is minstens 1 efficiëntere methode gevonden en in de jaren
90 minstens twee telkens nog snellere.  (Alleen heeft het relatief weinig
te betekenen dat het nu X keer sneller kan...)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9