[openstandaarden] os-teksten

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Aug 14 00:38:20 CEST 2002

*** OS-TEKSTEN at OPENSTANDAARDEN.BE: WIE DOET ER MEE? ***

Liefste Standaardje,

Je wil een brilliante pro-standaarden-email schrijven die OpenStandaarden als sjabloon kan gebruiken?
Je wil de OpenStandaarden website verrijken met je grandioze artikel?
Je wil mijn gerommel waarvan ik denk dat het een grandioos artikel is verbeteren?
Je wil mee een aantal richtlijnen in elkaar steken waaraan de communicatie, het geschrijf van OpenStandaarden.be moet voldoen?

Dan moet je vast en zeker inschrijven op os-teksten at openstandaarden.be.

Twee stappen:
1. Stuur een email met IN DE BODY "subscribe os-teksten at openstandaarden.be" naar majordomo at openstandaarden.be.
2. Stuur een bevestiging met IN DE BODY je bevestigingscode naar majordomo at openstandaarden.be.

Mark

P.S. Vanuit os-teksten zullen we uiteraard regelmatig iets laten weten op openstandaarden at openstandaarden.be.
P.P.S. Let goed op waarheen je je inschrijvingsmail stuurt. Anders kunnen mensen wel eens gaan lachen met je dommigheden:
http://openstandaarden.be/maillists/os-teksten/0001.html

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven