[openstandaarden] Verslag vergadering 12 augustus 2002

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Wed Aug 14 20:32:49 CEST 2002

Deze methode heeft ook mijn voorkeur. Aangezien ik terug thuis ben (na de
universiteit en een vijfwekig bezoek aan de Baylor University), heb ik enkel
een dial up connectie. Als ik een week verzuim om mijn mails na te kijken, zit
ik met een vrij groot probleem, jullie zijn gewoon te populair :D Het is niet
meer overzichtelijk (meer dan 100 ongelezen mails :S) en dreigt te vol te gaan
zitten :S

Zie dit aub niet als kritiek, een digest versie zie ik heel goed zitten. Zo
lossen andere mailinglists waar ik bij ben het ook op, en gaat ook perfect
voor de net iets minder actieve posters die vooral op de hoogte willen blijven
in plaats van intens mee te doen aan de discussies. Ik ben (zeker nu) meestal
toch niet genoeg online om direct te reageren. Een digest lijkt me zeker het
overwegen waard.

mvg,

   VVim

(net terug van Texas: Helloooooo jetlag en overvolle mailbox)

email: kris.luyten at luc.ac.be
http://lumumba.luc.ac.be/kris/