[openstandaarden] Os: os-pr

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 19 11:14:36 CEST 2002

> Neen... De beste praktische manier om te beslissen om een nieuwe
> mailinglijst bij te maken is wanneer de huidige lijst teveel
> boodschappen over 1 bepaald thema krijgt. En die grens hebben we nog
> lang niet bereikt, volgens mij.

Hallo Herman

Dat is volgens mij een kip en ei probleem. Misschien krijgen we daarover
niet veel mail omdat er momenteel de ruimte/bandbreedte/gemoedsgesteldheid
niet is.

We moeten de mogelijkheid scheppen om met een aantal mensen rond de tafel
te zitten en te brainstormen over een specifiek thema (in dit geval PR).
Uiteraard kan je niet over alles en nog wat een mailinglijst maken. We
steunen on een beetje op de Matrix (ik ben de link kwijt!).

In de tussentijd (onofficieel, doch gelijkend):
  http://rik.boven.net/presentation/12-aug-2002/img9.html

Of we nu de matrix-structuur hanteren of mijn kleurrijk diagram, het is
niet de bedoeling om alle werkgroepen tegelijk op te starten. Je hebt
gelijk dat er eerst een kritische massa moet zijn voor een groep van start
kan gaan. Maar het kip-ei gedoe blijft (krijg je kritische massa door een
groep te maken, of omgekeerd...)

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )