[openstandaarden] Os: os-pr

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 19 13:39:29 CEST 2002

On Mon, 19 Aug 2002 wouter at grep.be wrote:

> Akkoord. Maar dat wil niet zeggen dat je op elke thread moet replyen met
> 'Hm. Zouden we hier misschien een extra mailinglijst oprichten?', zoals
> je nu aan het doen bent.

Ik ben dat niet zomaar aan het doen. Alle mailinglijsten die ik opsomde
zijn besproken geweest op de laatste vergadering, in het kader van de
werkgroupen-discussie. Ik geef toe dat ik het zo eerder had moeten
voorstellen... zie andere thread ;)

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )