Re(2): [openstandaarden] Werkgroepen

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 19 13:41:10 CEST 2002

> Het wordt stilaan tijd om hier aan te denken. Alvast een opmerking.
>
> Ik kies voor grote autonomie waarbij iemand of een groep personen een lijst met
> taken/verantwoordelijheden opstelt voor zijn/haar werkgroep van keuze.
> Voordeel: meestal geeft een grote autonomie een groter gevoel van betrokkenheid
> en voldoening.

Akkoord, en ook weer niet. De group moet autonomie hebben, maar ook een
duidelijk omlijnde taak. Die taak omlijnen moet vooraf gebeuren... Die
taak moet ruim en duidelijk zijn, zodat de groep dat dan zelf kan
invullen.

Uiteraard kan de groep zelf voorstellen doen om die taak (her)in te
vullen.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )