[openstandaarden] Overheid

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Mon Aug 26 15:24:53 CEST 2002

On Mon, 26 Aug 2002, Onno Timmerman wrote:

> Ooops ik bedoelde nuttig om het zelfde voor vlaanderen. Te snel geschreven!
> Ik zal er komende week trouwens trachten mijn werk van te maken!

Heeft Vlaanderen sinds Lambermont de bevoegdheid om dit op te leggen aan
de gemeenten en provincies, of moeten die elk hun eigen richtlijnen
opstellen?

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.