[openstandaarden] Document over Open Standaarden

Wim Stubbe wim at alienservices.dyndns.org
Tue Aug 27 13:34:29 CEST 2002

Op http://dossiers.openstandaarden.be/view_bug_page.php?f_id=0000007 vindt u de pdf versie van een document over Open Standaarden en toegankelijkheid.

Let wel, het is een eerste zeer voorlopige versie. Er staan een paar opmerkingen bij met zaken die zeker nog moeten bijgewerkt, gecontroleerd of uitgediept worden. Een .tex versie heb ik niet kunnen uploaden maar dat komt nog wel in orde. Wie het .tex bestand toch wil hebben kan mij mailen.

Het document biedt al een eerste kijk op de inhoud. Bedoeling is wel dat de tekst goed overeenkomt met de visie van OSB, zodat OSB er zonder probleem gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groet,

Wim Stubbe