[openstandaarden] site probl

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Sat Aug 31 17:07:48 CEST 2002

Wim Stubbe heeft geschreven:

[...]
> bwa, 'k vind ze wel leuk. ff omkeren: misschien laten staan tot er beter zijn?

Maar die bewegende banners zullen toch wegmoeten denk ik: ik dacht dat
gif niet kan gebruikt worden omdat je er ergens voor moet betalen
(LZW-compressie dacht ik), dus kun je dat moeilijk gebruiken op een site
als OpenStandaarden.be. Indien ik mis zou zijn, op
http://bram.be/formaten.html staat het toch omschreven als "geen open
standaard".

Mng biedt daar de oplossing, maar IE (die zo'n 90% marktaandeel)
ondersteunt dat (nog?) niet en de vraag is in hoeverre ze dat gaan
ondersteunen in de toekomst...

mvg
Mattias