[openstandaarden] site probl

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sat Aug 31 23:47:58 CEST 2002

On Sat, 31 Aug 2002, Sven Vermeulen wrote:

> Maarreuh, ik dacht dat het gebruik van GIF geen problemen geeft, het maken
> wel.

Ik weet trouwens niet of dat patent geldig is in Belgie.  Ik heb ooit eens
een lijst van de landen waar dat geldig is gezien, en Belgie stond daar
niet bij (al weet ik niet of dat de volledige lijst was).  Hoe kun je
zoiets uitzoeken?

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.