[openstandaarden] concrete actie: Jong Agalev

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Dec 2 09:46:53 CET 2002

Helaba! (heb je hem, doordenkertje ;)

Na een 20-tal mails met de Jong-Agalevers heb ik hen tot nadenken
gekregen. Ik vermoed dat er deze of volgende week een Jong-Agalev
vergadering is over open standaarden/linux/... Dat zal een interne
vergadering zijn, maar als Jong Agalev-lid (verraad ik toch mijn partij
niet zeker) ga ik daar aanwezig zijn. Ole.

Mijn eerste doelstelling is daar wat 'lijn' brengen in de chaos. Daarna
wil ik hun voorstellen om eens samen met OSB samen te zitten.

Maar Herman heeft gelijk, we hebben iets concreet nodig.

Ik zal alvast al mijn Agalev-ervaring doorsluizen naar OSB zodat we dat
bij andere partijen kunnen recycleren.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )