[openstandaarden] de VZW binnen 3 tot 5 jaar

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Mon Dec 2 13:08:43 CET 2002

On Mon, 2 Dec 2002, Kristoff Bonne wrote:

> Misschien zou het zinvol te zijn om hier eens een discussie moeten
> voeren naar waar men als VZW naar toe wil. Hoe wil men de VZW zien binnen
> een aantal jaar.
[...]

We kunnen nu al amper een technisch dossiersysteem in orde krijgen om
website-dossiers bij te houden, hoe zou jij al denken dat we grotere zaken
aankunnen?

Volgens mij moeten we stap voor stap werken. In het begin mogen we het
misschien groot zien, maar we mogen ons niet groot profileren. Laat ons
groeien.

Als je leert programmeren begin je met een "Hello World!" en gaandeweg
verbreed je. Je begint niet direct met een OpenOffice.org-kloon te
schrijven, of de GNU/Hurd af te werken. Waarom zou dit anders zijn voor
organisatorische zaken?

Mvg,
	Sven Vermeulen

--