[openstandaarden] Oproep tot aktie: de VZW binnen 3 tot 5 jaar

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Dec 3 11:43:10 CET 2002

On 3 Dec 2002, Stubbe Wim 789070042 wrote:

[...]
> Verder nog volgende belangrijke opmerking van Herman:
>
> Ik zou hier graag op ingaan. De deadline ligt heel nabij. Er zijn nog
> welgeteld 2 weken. Ik zou dan ook een dringende oproep willen doen
> naar wie zich hiervoor wil inzetten.

Ik heb nog wel ergens een LaTeX template liggen van een ingevulde
proposal van de vorige call...

Waar je moet voor zorgen is dat er:
- tenminste een eindgebruiker is die "iets" met de overheid te maken
  heeft.
- die eindgebruiker moet actief meewerken vanaf het begin van het
  project.
- reken op een man of vijf full time betaald. Voor een termijn van 2 +2
  jaar. (Tussentijdse evaluatie na 2 jaar.)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480