[openstandaarden] FEEDBACK 1

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Wed Dec 4 17:22:17 CET 2002

On Wed, 2002-12-04 at 17:00, Geert Uytterhoeven wrote:

> Je hebt dus 2 kleurtjes (rood en groen) om het verschil tussen open en gesloten
> aan te duiden, maar er zijn 3 dingen gedefinieerd?
>
> What about
>
>   groen = open standaard
>   oranje (of geel?) = open formaat
>   rood = gesloten formaat

Ik heb de discussie zelf niet zo goed gevolgd, maar ik heb het zo
begrepen:

groen = open standaard
rood = gesloten formaat
oranje/geel = het meest open alternatief maar geen open standaard (bv.
	pdf = bepaald door één fabrikant, maar mag wel gratis gebruikt
 	worden)

Maar ik herhaal, er zijn anderen beter van op de hoogte, en het is goed
mogelijk dat enkel groen en rood gebruikt worden.

mvg,

Wim Stubbe