[openstandaarden] www.vbo.be = probleem

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Mon Dec 9 09:38:32 CET 2002

Mijn antwoord hierop

Beste,

Vandaag wou ik wat informatie op zoeken voor een politiek debat in sp.a. Helaas
is uw website compleet ontoegankelijk. Wij maken gebruik van de Mozilla browser
(waarop Netscape gebaseerd is). Alle browsers worden behalve IE worden blijkbaar
uitgesloten. Hierdoor is uw website compleet ontoegankelijk en ben ik enkel op
UNIZO aangewezen om informatie op te zoeken. Ik gebruik namelijk ook nog eens
GNU/Linux waarop ik ook geen IE  wil of kan draaien.

U weet ongetwijfeld dat het niet gebruik maken van vrije-openstandaarden
bijzonder schadelijk is voor de K.M.O. en de algehele ICT ontwikkeling in
België. In dit geval geeft het zelfs een slecht imago aan het VBO.

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)