[openstandaarden] VBO

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Dec 11 07:00:43 CET 2002

At 2002-12-11 05:08, you wrote:
>Tenslotte was de verwijzing naar een database in hun reactie meer dan zwak
>te noemen. Als ze zouden afstappen van bepaalde pakketten en bv php en
>MySQL gebruiken (op een Windows-platform werkt dit even goed) dan kunnen
>ze dit zeker oplossen.

Met ASP, .NET, MS SQL Server (of zelf Access ;) , etc. kan je evengoed
websites volgens open standaarden maken.  Wat zij intern gebruiken kan
ons niks schelen (voor mijn part AnalogX Simple Server met CGI batch files),
het is de manier waarop ze zich naar de buitenwereld richten.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9