[openstandaarden] VBO

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Dec 11 14:20:26 CET 2002

Het feit dat ze daar zeiden dat ze voor open standaarden zijn geeft de
openstandaarden een voet tussen de deur. Iemand zou een afpraak moeten maken met
het VBO en de standpunten van openstandaarden uitleggen. Ik wil voor dezelfde
persoon ook wel een afspraak regellen met UNIZO als openstandaarden dat wil.
Ideaal zou zijn direct bij Kris Peeters en met hem een verklaring opstellen.

Nu juist nog het concreet actie en Herman B voorstel/vraag naar concretesering
uitvoeren.

Onno

--
Onno Timmerman