[openstandaarden] MS probeert de Open Source projecten te counteren

Rik Boven rboven at boven.net
Tue Dec 17 16:36:26 CET 2002

Inderdaad een goede pagina. Alleen vind ik OpenOffice precies niet _zo_
traag als je insinueert. De laatste versies draaien vrij vlot (maar al bij
al nog trager dan MS Office).

Keep up the good work.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )