[openstandaarden] De Morgen

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Dec 19 22:11:58 CET 2002

Ik zal morgen voor kijken er staat een copietje op mijn computer.

Groetjes Onno

Ps. blijf schrijven naar Van Duppen de hele sp.a zit vol verwonderingen te
kijken naar hoeveel reacties ze krijgen. This een moment van een doorbraak dus
blijf scrijven met filicitaties of wat dan ook. Ik heb er verdomd veel lol in...
Tussenhaakjes roep ook nog wat andere forums op om Jan Van Duppen te steunen.

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)