[openstandaarden] vergadering????

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Jul 3 14:32:38 CEST 2002

At 2002-07-03 14:09, you wrote:

>Ik vertrek de 18e... en ik zou er ook graag zijn :)

En ik kan volgende week niet (tem 12/7 dus), maar daarna wel.
Daarna of tijdens het komende weekend is voor mij geen probleem.

Dat wordt nogal moeilijk puzzelen als dat zo verder gaat zeker...  ;-)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9