[openstandaarden] europese conventie - geef je mening

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Thu Jul 4 14:57:42 CEST 2002

On Thursday 04 July 2002 14:49, Onno Timmerman wrote:

> Ps. Richard Stallman heeft mij belooft om eens wat te gaan eten als die
> ooit in Gent is :-)  Nu, die vind het een goed idee met wat ik bezig ben.
> Wie weet komt die wel een keer. Het zou zeker niet slecht zijn om hem eens
> te laten komen spreken!

Op Osdem vorig jaar was hij ook, en bij de maaltijd 's avonds is hij eens
binnengesprongen. Wij zaten toevallig bij de persmensen, en hebben hem zo van
dichtbij gezien.

Maar er mee eten is natuurlijk nog wel iets anders. Misschien spring ik wel
eens 'toevallig' binnen in dat restaurant ;-)

'k Ben in ieder geval benieuwd naar wat hij over je initiatief te zeggen
heeft.

mvg,

Wim Stubbe