[openstandaarden] Stilte ?

Rik Boven rboven at boven.net
Thu Jul 11 09:35:27 CEST 2002

> Er zijn twee belangrijke punten af te werken, om op de vergadering ook iets
> nuttigs te kunnen zeggen:
> * Definitieve versie statuten moet er zijn (quasi definitief toch)
> * De website zou moeten in één of andere draft volledig bruikbaar zijn. Dwz.

Hmm, ik kan nochtans een hele waslijst belangrijke agendapunten geven om
onmiddellijk te vergaderen :) Ik zie nog steeds niet in waarom die
statuten zo belangrijk zijn. Soit, het zal wel meer aan mij liggen.

Statuten, website,... dat is allemaal 'vorm'. Nu is vorm ook wel
belangrijk, maar wanneer gaan we het hebben over inhoud? Leg ik mijn lat
weer te hoog?

Ik heb al in verscheidene verenigingen meegedraaid. Nooit heb ik zo'n
passie voor statuten gezien :) Hehe, het is misschien mijn afkeer voor
bureaucratie die boven komt.

Neem de mailinglijst van de afgelopen maanden, elke thread zal ongeveer
wel een geldig agendapunt zijn denk ik. Een agendapunt dat zo snel
mogelijk van de baan moet zijn. Bureaucratische verlamming kunnen we
missen als de pest.

Stok -> hoenderhok

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )