[openstandaarden] Functies ?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Thu Jul 11 12:18:36 CEST 2002

On Thursday 11 July 2002 09:00, Truyen Chris 819283011 wrote:
> Ik zie op de site dat de functies nog niet echt volledig ingevuld zijn...
>
> Aangezien het toch in dezelfde trend is, mag je mij eventueel mee
> opschrijven voor 22,23,24

Euhmm, we zijn al goed bezig... de "maintainer" van die pagina is op verlof
:-)

Maar ik zou zeggen "genoteerd". Iedereen heeft het hier gelezen op de mailing
list, en dus kunnen ze de maintainer erop wijzen na zijn vakantie.

Kan je trouwens een beetje meer uitleg geven waarom je juist die posities
kiest? Iedereen die al enkele posities had opgesomd, heeft daar een klein
uitlegje bij gegeven. En zo gemakkelijk kom je er nu ook weer niet van af...
:-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."