[openstandaarden] Faculteit toegepaste wetenschappen aan de RUG gebruikt Word als databank...

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Thu Jul 11 15:55:20 CEST 2002

Hoi,

helaas heb ik dus 2ezit en ik kijken voor mijn herexamens, waardoor ik
natuurlijk op webpagina's beland à la:
http://www.ftw.rug.ac.be/examenkalender/2001-2002/aug&sept-proeven+licenties/MOENECLAEY.htm

Daar de memo kolom al niet volledig zichtbaar was, wou ik wel eens
kijken hoe die code eruitzag (ja, ik weet het, beroepsmisvorming ;) )

En wat stond er oa. in het <head>-element (om nog maar te zwijgen van
hoe die html-code eruit ziet, ik denk dat ik het zelf verre van html mag
noemen)? Om de kriebels van de krijgen:

Ik heb lang getwijfeld of ik dit op os-fun moest posten of op
openstandaarden, maar daar het veeleer beangstigend is dan grappig heb
ik maar voor het laatste gekozen...

Hoe ze hun (van een universiteit notabene!) "databank" consistent houden
weet ik ook niet zunne!? Het verklaart alvast waarom het zolang duurde
voordat we wisten wanneer die herexamens vielen... En je moet echt eens
naar die code kijken, mocht iedereen zo zijn websites maken hadden we
allang allemaal glasvezel nodig om dat allemaal te kunnen downloaden...
bij manier van spreken...

met verschrikte groet
Mattias Campe