Re(2): Re(2): Re(2): [openstandaarden] Functies ?

Rik Boven rik at boven.net
Thu Jul 11 19:53:43 CEST 2002

On Thu, 2002-07-11 at 18:10, Sven Vermeulen wrote:

> Inderdaad. Die taakverdeling werd na onderling overleg anoniem goedgekeurd.

Daar twijfel ik niet aan. MAar waar vind ik die informatie. (Welke rol
voor welke functie, wat zijn de vereisten voor de functie, is een
functie voor een persoon of is het een werkgroep,...)

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )