[openstandaarden] Functies ?

Rik Boven rik at boven.net
Thu Jul 11 22:25:43 CEST 2002

> We moeten niet wachten, maar het wachten gebeurd. Als je wil committen,
> subscribe dan op os-dev en help mee met de ontwikkeling. Probeer jezelf niet
> te profileren als stuurlui-aan-wal.
Doe ik dat dan?

Ik probeer hier keer op keer te weten te komen wat de vereisten, taken,
etc zijn. Eens ik dat weet kan ik nagaan wat er nog moet gebeuren en dus
ook actie ondernemen. Misschien komen een aantal vragen kritisch over,
maar ook dat is toch niet slecht?

Waarschijnlijk is het antwoord nu, dat is al eens geport geweest. Kan
best zijn maar dan heb ik het gemist. Vandaar mijn vraag om de
informatie online te zetten.

Zelfs al wil ik dus iets doen, het gaat niet omdat ik niet weet wat
jullie van plan zijn :(

Mijn tijd, net als jullie tijd, is niet onbegrensd. Ik wil dus eerst een
duidelijk zicht op de doelstellingen/standpunten/... voor ik tijd
investeer. Ik heb geen zin om aan iets te werken wat een maand later
verworpen gaat worden. (Dat zal wel egoistisch zijn ja). Vandaar dus al
mijn vragen. Eens ik weet welke richten we uitgaan en welke zaken nog
moeten gebeuren, dan kan ik aan de slag :)

Groeten

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )