[openstandaarden] Tip

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Mon Jul 15 10:20:02 CEST 2002

Je moet dat natuurlijk wel breder zien. Je moet ook over onderwerpen als
genetische man. alles wat met technologie te maken heeft. Technologische
oplossingen voor problemen. Privacy etc. Technologie wordt veel te vaak fout
gebruikt.

Nou ja, t'was maar een ludiek voorstel, hoewel ik denk dat het in de
toekomst wel eens van zou kunnen komen. Als je bedenkt wat de laatste 20
jaar aan revolutie gezien hebben. Wat zal dat zijn binnen nog eens 20 jaar,
en in hoeverre gaat dit mensen uitbuiten, of zelfs dwingen tot cyborgs. Denk
maar aan een ID chip te plaatsen. Tracking, etc. De vraag is hoe willen wij
technologie invullen in de maatschappij?

Onno Timmerman
http://www.uwmening.be/it