[openstandaarden] Xlweb: Vermaledijde bron des onheil

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Mon Jul 15 14:50:18 CEST 2002

On Monday 15 July 2002 14:30, Andy Goossens wrote:

> 3) Door een stom toeval van een niet IE-browser, zullen alle
> klantengegevens voor iedereen zichtbaar zijn :-)

> Dit is nu de meest belachelijke boodschap die ik al gezien heb voor browser
> te blokkeren. Van mij mogen ze een groot rood kruis over heel hun website
> zetten.

> Hier moeten we zeker aan werken. We zullen hier wel een kluif aan hebben om
> al die mensen te wijzen op een slecht ontworpen site.

Juist niet denk ik, als er van die 20, vijf zijn die tegen die firma
reclameren dat ze klanten verliezen door dat blokkeren gaat die firma wel
moeten bijdraaien.

Als er genoeg mensen een individuele mail sturen zou het kunnen dat de helft
van de sites op korte termijn al aangepast is.

mvg,

Wim Stubbe