[openstandaarden] nieuwe site live+ regelmati g nieuwsbericht

Truyen Chris 819283011 chris.truyen at b-rail.be
Wed Jul 17 08:45:00 CEST 2002

>Momenteel kunnen 5 mensen via de webinterface pagina's bewerken en
>toevoegen: Brambi, ZipKid, Alien, Swift en ikzelf.
>We hebben ons gisteren zitten afvragen hoeveel mensen daar eigenlijk
>toegang toe moeten krijgen om optimaal aan de site te kunnen werken.
>Ons leek de huidige 5 man op het eerste zicht ruim voldoende om iedereen
>de kans te geven vlot te kunnen bijdragen aan de site.

Persoonlijk denk ik dat 5 man meer dan genoeg is om aan de site te werken.
Als iemand anders ideeën / aanpassingen heeft kan die deze steeds
doormailen hé :)

>Maar we zijn
>uiteraard niet alleen om dat te beslissen. We hebben wel de powerknop
>van de server in handen :-)

Hebben jullie misschien op het powerknopke gedrukt ? Want ik geraak nemeer aan
de site :p
Of connecteert de server misschien via/naar een andere poort nu ?
It used to work here ... :)

>2. Een ?wekelijkse? status-update-annex-TODOlijst?
>------------------------------------------------
>Tenzij jullie dat de moeite niet waard vinden, ga ik een poging doen
>regelmatig een kort bericht te maken van wat er beweegt rond Open
>Standaarden. Denk aan de wekelijkse nieuwsbrieven van een
>aantal vrije software-projecten (DWN, Abiword Weekly News,...).
>Wekelijks? Tweewekelijks? Maandelijks? Wat denken jullie?
>Iemand zin om daaraan mee te doen?

--> dit is vrij handig. Zeker ook voor mensen die er juist bijkomen, deze zijn
dan ook direct op de hoogte van wat er allemaal gebeurt binnen VOS.
--> het is misschien ook handig om dit apart op de site / mailarchieven te
plaatsen,
zodat je een mooi overzicht krijgt.
--> Ik wil gerust wel helpen.

Met vriendelijke groet,

Chris

Be Clear, Be Smart, Use OpenStandards - www.openstandaarden.be
Project Administrator - SE/IT 036 - sectie 13/2
Loc. H02A222C - Hallepoortlaan 40 - 1060 Brussels
E-Mail: Chris.Truyen at NMBS.be
Tel. Intern.:  911/83.253
Tel. Extern.: (+32)(2)52.83.253
###### There is no OS, like the Linux OS - www.wolf-mechelen.be #####