[openstandaarden] Pagina over .doc

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Jul 17 11:57:02 CEST 2002

On Wed, 17 Jul 2002, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik was op zoek naar een site om iemand die me een wordt document had
> opgestuurd naar door te verwijzen, met de uitleg waarom word niet geschikt
> is, en welk formaat dat dan wel is.  Omdat ik niet direct een geschikte
> site vond, heb ik zelf maar een tekstje geschreven.  Zou het niet handig
> zijn om zo'n tekstje op openstandaarden.be te zetten?
>
> Het mijne staat op http://vrijzijn.be/doc.html (het is geinspireerd op
> http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/word/main.php )

Ik heb ook iets op
 <http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc/efficiente-ict/>

Het zou inderdaad mooi zijn indien openstandaarden.be een stevig
dossier hierover zou willen maken :-)

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480