[openstandaarden] Pagina over .doc

Kris Luyten kris.luyten at luc.ac.be
Thu Jul 18 10:19:54 CEST 2002

On Wed, 2002-07-17 at 11:22, Bram Vandoren wrote:
> Quoting Tijl Vercaemer <Skender at VrijZijn.be>:
> http://www.openstandaarden.be/teksten/word

Daar ik van plan ben deze pagina te gaan gebruiken om naar te verwijzen
als ik reply op MS Word attachments heb ik een "request voor aanvulling"
voor de webpagina http://www.openstandaarden.be/teksten/word

Ik zou willen vragen om onderaan de volgende drie links toe te voegen
onder de header "meer informatie" of zoiets:
* http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc/efficiente-ict/
("Efficiënte elektronische communicatie")
* http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html ("Word
attachments kunnen gestopt worden")
* http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet/word/main.php ("Hoezo, je wil
geen Word documenten?")

Cheers,
Kris
--
Kris Luyten
Expertisecentrum Digitale Media - Limburgs Universitair Centrum
email: kris.luyten at luc.ac.be
http://lumumba.luc.ac.be/kris/