[openstandaarden] Pagina over .doc

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu Jul 18 13:03:37 CEST 2002

<knip>
>Ik ben voorstander van een stand-alone pagina, waar alle informatie
> geconcentreerd wordt. Wel met verschillende niveaus van detail. Zo'n
> kwaliteitsvolle pagina kan op zich reeds een PR-trekpleister worden
> voor openstandaarden.be. Maar iemand (of een groep van mensen) moet
> zich daar eens deftig mee bezig houden...
</knip>

Herman,

Ik heb alvast de grootste slordigheden qua taal uit de live-versie
van de word-pagina gehaald.

Ik ben ook bezig de informatie die de pagina biedt aan te vullen en in
een meer uitnodigende vorm te gieten. Een werkversie vind je op
http://openstandaarden.be/teksten/word/mark1

Inleidende 5 lijntjes al herschreven. De rest volgt :-)

Mark

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven