[openstandaarden] lynx-link

William Windels william.windels at pandora.be
Fri Jul 19 17:23:32 CEST 2002

On Fri, 19 Jul 2002, Herman Bruyninckx wrote:

> [...]
>
> Ok, dat is een ander argument. (Dat expliciet op de webpagina mag
> komen, vind ik.) Ik vermoed dat je verwijst naar het feature van lynx
> dat een nummertje zet bij hyperlinks?

Links heeft die feature ook maar de bookmark-file van links is dan weer
niet toegankelijk omdat er met 2 cursors gewerkt wordt (op basis van
kelurtjes geloof ik).

De hyperlinks van w3m worden enkel aangegeven met kleurtjes en daarom vind
ik w3m niet geschikt als www-browser.

Netrik wordt misschien ook een goede console-browser maar ik weet niet of
daar ook een windows versie van bestaat en die browser staat ook nog in
zijn kinderschoenen.

> Maar als het gaat om webmasters een tekstbrowser te geven waarmee ze
> de toegankelijkheid van hun pagina's kunnen testen, dan is dat feature
> van lynx niet echt cruciaal.
Mocht je een ander alternatief voor text-browser hebben , wil ik die
browser altijd eens installeren.

met vriendelijke groeten

William Windels