[openstandaarden] vraag

Frederik Dewanckele F.Dewanckele at planetinternet.be
Thu Jul 25 10:13:03 CEST 2002

Zouden jullie allemaal een mail willen zenden naar helpdesk at topcom.be om te
vragen voor een linux driver voor de topcom webracer 850 usb adsl modem. Ik
heb hem al gemail (zie hieronder) en ze antwoorden dat ze geen linux drivers
hebben en dat ze ook niet van plan zijn om er te maken . Dat komt dus mijn
spuigaten uit .  We kunnen ze heel veel mails zenden zodat bij hun een
lichtje begint te branden .  De drivers van de alcatel speed touch (de groene
inktvis) en van de eicon zijn er ook zo gekomen.

Dus allen mailen naar helpdesk at topcom.be  en vragen naar een linux driver .

Tanks

FrEdAtTaCk