[openstandaarden]

Bert Six bert.six at thelords.be
Tue Jul 30 00:16:23 CEST 2002

Sorry voor de wat klunzige heraanmelding bij de lijst, ik had een beetje
moeite om het correcte adres te vinden. Inderdaad: heraanmelding. Kort na
de oprichting ben ik beginnen meelezen, nu was ik efkes op vakantie, en
hier ben ik terug. En het wordt tijd om mezelf eens voor te stellen.

Ik heb openstandaarden leren kennen via twee personen: Yuri Teirlynck sprak
er mij over op school nog voor het een feit was en Stefan aka. Zipkid was
mijn assistent-coach tijdens mijn stage in het bedrijf waar hij werkt (Adept).

Ik ben Bert Six, een pas afgestudeerd gegradueerde in de toegepaste
informatica aan het VHTI (KATHO) te Kortrijk. Ik woon (voorlopig nog) in
Oostduinkerke (waar er nu veel te veel toeristen zijn). Ik had al
verschillende keren met Linux gewerkt, maar ben pas echt bezig met Linux en
open standaarden sedert mijn stage bij Adept.

Ik begin te werken in september (details volgen later wel) en zal mij ook
bezig houden met het oprichten van een it-bedrijf, samen met mijn
stage-partner en goede vriend Karel Steenhoudt. Het wordt onze bedoeling om
zoveel mogelijk 'open' te zijn waar dat mogelijk is. Weerom, meer details
volgen later wel.

mvg,
Bert Six

-----