[openstandaarden] Online banking

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Tue Jul 30 11:46:00 CEST 2002

Dominique Devriese  (30/07/02  9:41):
>Noot: er is iets misgelopen met dat cc'n, blijkbaar kan ik met gnus
>niet tegelijk naar een nnml en nntp group posten... hier is dus mijn
>post...

><snip>

>/me vindt dat deze discussie thuishoort in openstandaarden.be, en ik
>cc dan ook de mailing lijst.

Inderdaad, een dergelijke online dienst, moet te dienste staan van iedereen.
Zij zouden dus wel degelijk rekening moeten  houden met Open Standaarden. Nu
doen ze alsof linux/bsd iets raars is, terwijl door het gebruik van OS zij
automatisch die mensen ook kunnen helpen.
Ze maken dus een probleem van iets waar geen probleem is, door hun eigen
kortzichtigheid (iedereen gebruikt MS).

Banken zullen één van onze eerste prioriteiten moeten worden, want dit lijkt
een veel terukomend probleem.

mvg,

Wim Stubbe