[openstandaarden] Online banking

frank goossens frank at belgonet.be
Tue Jul 30 11:22:22 CEST 2002

hmm, suggesties..

een online banking solution zou idealiter gebruik moeten maken van:
* standards compliant html
* standards compliant javascript (ecmascript)
* standards compliant encryptie (ssl)
* standards compliant authentication (pki, wat zijn de standaarden
daarvoor?)

de grootste problemen met de meeste banksites lijken me op het vlak van
authenticatie te bevinden; kbc met hun eigen pki-oplossing (inclusief java
applet), fortis met (windows-only c/zam en digipass), ..

mvgr,
frank

---
http://belgonet.be/frank/