[openstandaarden] Pagina over .doc

Koenraad Heijlen vipie at ulyssis.org
Tue Jul 30 13:48:23 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 09:47:11AM +0200, frank goossens wrote:
> begin mij zowaar te schamen voor m'n abiword-outing.. kan ik mijn
> originele post nog cancellen? ;-)

niet doen ;)

AbiWord is bijlange zo slecht niet, het is veeeel sneller dan
OpenOffice en het is eenvoudig.

[...]
---end quoted text---

Niet iedereen maakt lessenroosters/examensroosters met Word
natuurlijk. En waarom zou ik OpenOffice opstarten als alles wat ik nodig
heb in AbiWord zit.

De import filter is trouwens zo slecht ook weer niet, hij is niet
perfect hoor. Maar het pleit vÒÒr AbiWord dat hun versie al bruikbaar
was toen ze 'bulleted lists' nog niet geïmplementeerd hadden. Dat
product ondergaat stelselmatige verbetering en is open voor
contributions. Niet slecht imho.

	- koenraad