[openstandaarden] Wat hebben we in huis?

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Tue Jul 30 18:09:18 CEST 2002

Vind ik persoonlijk geen slecht gedacht, maar hoort dit wel thuis onder
openstandaarden.be ? SourceForge communities e.d. is daar toch beter voor
geschikt, maar ik ben zeker geinteresseerd om aan zo een projectje mee te
werken :D

Mijn programmeer-CV'ke is te vinden op
http://sourceforge.net/people/viewprofile.php?user_id=544452 . Ik ben nog niet
lang een (geregistreerde) SourceForge gebruiker, dus ik heb daar nog niet aan
een project meegewerkt, maar als er iets interessants in mijn richting
waait... :D

Let me know,

         VVim