[openstandaarden] Possible Target: http://www.canvas.be

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Sat Jun 1 10:00:08 CEST 2002

On Friday 31 May 2002 10:56 pm, Bram Vandoren wrote:
> [...]
> wel alle mogelijkheden.  U kunt deze gratis downloaden en installeren.
> Microsoft Internet Explorer versie 5.01 (Nederlands)
> Microsoft Internet Explorer versie 6 (Nederlands)
> Netscape Navigator versie 6.2 (Engels)
> Mozilla versie 0.9 (Engels)"
>
> De site heeft dezelfde stijl en gebreken als die van vrt.be. Dezelfde
> menu's in javascript en html die niet aan de richtlijnen voldoet.
>
> Een klein lichtpuntje is dat ze deze keer direct met de gecko browsers
> hebben rekening gehouden, zonder dat ze eerst overstelpt moesten worden

Het geestige vind ik wel dat de enige browser die ik geprobeerd heb en die
niet werkte, IE 4.0 was :-)

Met konqueror en mozilla ging het perfect, zelfs als ik mijn browser
identificatie verborgen houd.

> Voor degene die zelf een mailtje willen sturen, dit zijn de emailadressen
> die ik gevonden heb:
> sven.billiau at streamcase.com
> geert.vanden.broeck at streamcase.com
> info at canvas.be

Tiens. Ik dacht dat openstandaarden diende om niet meer als een zootje
ongeregeld te reageren? :-)

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!