[openstandaarden] effe doorbomen over knack internet pocket...

Tijl Vercaemer tvercaem at eduserv.rug.ac.be
Mon Jun 3 18:47:28 CEST 2002

On Sat, 1 Jun 2002, Frank Van Damme wrote:

> in dat boekske dat dus bij de Knack steekt, staan een paar dingen in die mij
> niet zinnen.

Het niveau van dat boekske is niet echt hoog, maar dat lijkt me geen
excuus om te beweren dat opera geen volwaardige browser zou zijn.

Ik heb dan maar een lezersbriefje gestuurd:

<briefje>
Hoe komt u er bij dat Opera geen volwaardige browser zou zijn? (internet
pocket juni-juli-augustus p.5) Opera heeft een zeer goede implementatie
van de w3c standaarden, stukken beter dan Internet Explorer bijvoorbeeld,
en is dus zeker wel een volwaardige browser.

Jammer ook dat mozilla.org niet in uw lijstje vermeld wordt. Om aan te
tonen dat ik niet de enige mozilla-fan ben citeer ik "computer magazine"
(juni 2002 p.78) "Wat vier jaar geleden nog een verdienstelijke poging van
de Open Source-gemeenschap was om een browser in elkaar te steken, is
vandaag tot een volwaardig softwarepakket uitgegroeid met mogelijkheden
waar de concurrentie nog een puntje aan kan zuigen."

U ziet het: de browser oorlog mag dan al geluwd zijn, ze is zeker niet
voorbij.
</briefje>

Ik denk niet dat we hen zullen bekeren, maar we kunnen maar proberen he.

Tijl