[openstandaarden] effe doorbomen over knack internet pocket...

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Mon Jun 3 19:51:10 CEST 2002

On Monday 03 June 2002 18:47, Tijl Vercaemer wrote:

> Het niveau van dat boekske is niet echt hoog, maar dat lijkt me geen
> excuus om te beweren dat opera geen volwaardige browser zou zijn.
>
> Ik heb dan maar een lezersbriefje gestuurd:

<briefje /> Jep, dat is xhtml :-)

> Ik denk niet dat we hen zullen bekeren, maar we kunnen maar proberen he.

Als de lezersbrief de persoon bereikt die de teksten ook heeft opgesteld, dan
zal die voortaan eens 2 keren nadenken voor hij nog eens zo'n stukje
schrijft.

Anyway, ik heb juist een review over Opera gelezen op het net. Die kerel
spreekt een stukje over "WC3" (ik neem dat zo letterlijk over) en hun
standaarden. Dan vertelt hij nog even hoe Opera en IE de standaarden naleven.
(ook geen verrassing daar...) Maar dan klaagt hij omdat Opera niet alle sites
correct kan weergeven. Een echte IE gebruiker, lijkt het me.

<off-topic>
Diezelfde persoon vindt de mouse gestures zeer lastig. Dan durf ik me eens
afvragen wat die allemaal met zijn muis uitspookt. :-)
</off-topic>

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."