[openstandaarden] Nieuw dossier?

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Mon Jun 3 21:03:26 CEST 2002

On Monday 03 June 2002 20:48, Andy Goossens wrote:

> De site mag blijkbaar niet gezien worden :-/ Ik zie dus niets...
>
> Valideert niet met http://validator.w3.org

> Lage prioriteit, het is niet meteen een site die het centrum is van de
> overheid. Persoonlijk denk ik ook niet dat het veel bezoekers zal
> aantrekken. We focussen ons beter eerst op de kern-sites à la fgov.be.

Misschien lage prioriteit wat betreft belangrijheid van de inhoud, maar het is
van de overheid. We moeten de mentaliteit bij de overheid sensibiliseren. Dat
kan alleen door een duidelijk standpunt in te nemen.

Open standaarden moeten op alle overheidssites gebruikt worden, ook minder
belangrijke. Een webmaster in dienst van de overheid moet niet beslissen wat
belangrijk genoeg is om wel of niet als open standaard aan te bieden. Alles
moet in Open Standaarden.

Ik heb in ieder geval een mailke gestuurd dat wat mij betreft flash wel kan
als ze het per sé aantrekkelijk willen maken voor de jeugd, maar dat ze
tenminste een alternatief moeten aanbieden.

mvg,

Alien, Wim Stubbe