[openstandaarden] Nieuw dossier?

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Mon Jun 3 21:48:30 CEST 2002

On Monday 03 June 2002 08:14 pm, Bert Rodiers wrote:
> Hallo allemaal,
>
> Zoals jullie waarschijnlijk weten is Mieke Vogels met een nieuwe
> campagne begonnen waarin ze komaf wil maken met het huidige
> schoonheidsideaal.
> Hiervoor is er ook een website gemaakt, maar deze is volledig in flash.
> Er is geen andere versie beschikbaar.
> Het adres van de website is http://www.maggezienworden.be/
> Vermits het een initiatief van de Vlaamse Regering is, zou het toch in
> een formaat moeten zijn dat voor iedereen leesbaar en bezoekbaar is.
> Wat denken jullie ervan?

Bedroevend. Mieke Vogels ziet ze zeker vliegen?

Die site had, mits goed ontwerp, 1 van de sites op www.the5k.org want zoveel
staat er niet op. Maar vertel mij eens waarom iemand er uren werk in moet
steken om die letters te doen dansen?

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!