[openstandaarden] Nieuw dossier?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Tue Jun 4 00:30:54 CEST 2002

On Monday 03 June 2002 21:48, Frank Van Damme wrote:

> Bedroevend. Mieke Vogels ziet ze zeker vliegen?
>
> Die site had, mits goed ontwerp, 1 van de sites op www.the5k.org want
> zoveel staat er niet op. Maar vertel mij eens waarom iemand er uren werk in
> moet steken om die letters te doen dansen?

Om voldoen aan het "schoonheidsideaal" van vele websites? Dat snap ik nu echt
niet. Ze willen met die site zeggen dat schoonheid ook niet alles is. (Klopt?
Kan site hier niet zien.) En dat durven ze dan in een Flash'ke steken?
Spreekt dat elkaar al niet tegen?

Voor er mensen hierop reageren met "Ik vind Flash niet mooi": De meeste
webdesigners en surfers vinden blijkbaar "Flash is mooi".

Ze hadden beter een site in elkaar gestoken à la
http://www.ouguru.org.uk/~kindahelpful/trouble/yuck/yuck.htm

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."