[openstandaarden] effe doorbomen over knack internet pocket...

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue Jun 4 11:20:38 CEST 2002

Frank (en anderen),

>Met vriendelijke groeten,
>
>Frank Van Damme
>student communicatiewetenschappen
>vzw-in-spé ³os open standaarden / standards ouverts
>(http://www.openstandaarden.be)

Ik denk dat we als organisatie nog wat te los zijn om als "deel van
openstandaarden.be" naar buiten te komen.
Ik zou echt nog even wachten om openstandaarden.be op deze manier
in de sig op te nemen totdat daar goede afspraken over gemaakt zijn.
Als je het er los onder plakt, zoals bijvoorbeeld yahoo en (grmbl)
hotmail dat doen, lijkt het mij wel kunnen...

Ik hoop dat je begrijpt dat dat niets een gebrek aan appreciatie
voor je mail te zien heeft...
Wat vind je trouwens van wat er onder mijn sig plakt?

Looksaus

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven